Reklamace a vrácení zboží
Jak postupovat při vrácení nebo výměně zboží
Pokud se zboží rozhodnete vrátit:
- zabalte jej tak, aby při přepravě nedošlo k poškození
- přiložte kopii faktury a náš Reklamacni-formular
- zásilku zašlete na adresu:
Beyond Company s.r.o.
Armádní 324
66441 Omice
Česká republika
IČO: 19913621
Zboží zaslané na dobírku nebudeme moci přijmout!
Jak postupovat při reklamaci
Pro všechny výrobky zakoupené v e-shopu yogainn.cz platí podmínky, které Vám umožňují reklamovat zboží z důvodu neshodnosti se smlouvou do 2 let od data nákupu.
Pokud musíte zboží reklamovat:
- přiložte kopii faktury a reklamační formulář
- reklamované zboží zašlete společně s vyplněným formulářem na adresu:
Beyond Company s.r.o.
Armádní 324
66441 Omice
Česká republika
IČO: 19913621 - reklamace jsou zpracovávány do 30 dní od data přijetí reklamovaného zboží
- v případe odůvodněné reklamace bude poškozené zboží opraveno anebo vyměněno za jiné (plnohodnotné). Pokud nebude oprava nebo výměna možná (např. kvůli chybějícím skladovým zásobám) – vrátíme Vám hodnotu ceny výrobku
- reklamovaný výrobek posíláte na vlastní náklady a odpovědnost. Proto zvolte bezpečný způsob dodání zásilky, např. využijte kurýrní službu anebo pošlete balík s možností potvrzení odeslání.
Zboží zaslané na dobírku nebudeme moci přijmout!
Pokud potřebujete poradit či pomoci, pište na sara@yogainn.cz